Comenzi Telefonice la 0730.239.371 - Luni - Vineri / 09:00 - 16:00
Comenzi Telefonice la 0730.239.371 - Luni - Vineri / 09:00 - 16:00

Politica de Retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform  O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

In cazul in care cumparatorul doreste sa schimbe produsul, ori doreste sa primeasca ramburs contravaloarea produsului in contul bancar, va fii nevoit sa ne contacteze prin e-mail, la telefon sau pe chat.

Va rugam sa mentionati optiunea dorita:

  • Ramburs in cont
  • O alta masura
  • Un alt model


Unul din curieri GLS va prelua coletul de la dvs. in maxim 48 de ore. Coletul trebuie sa contina produsul in stare intacta si factura pe care ati primit-o pe email. 
Pentru a evita anumite probleme cu masurile, va rugam insistent ca inainte de a plasa o comanda sa va masurati piciorul si sa verificati tabelul nostru cu masuri.

In maxim 48 ore CLS Brands va inapoia contravaloarea comenzii in contul dvs. bancar.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Orice retur este gratuit. 
Rambursul in cont este gratuit. 


Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Din motive de igiena, produsele: costume de baie, bodystocking/catsuit, bikinii, dresurile, sosete, sau orice fel de produse care pot afecta igiena personala, NU se pot returna.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.